eSklep24.pl - znajdziesz coś dla siebie
Menu
Strona głównaReklamacje

Ilość produktów w przechowalni: 0

Zobacz

Tani kurier bez umowy
Tani kurier
Reklamacje

Jeżeli zakupiony produkt został uszkodzony w transporcie należy niezwłocznie zgłosic ten fakt u przewoźnika i spisać protokół szkody a następnie przesłać protokół do nas. Bez protokołu szkody nie będziemy w stanie pomóc.
Sklep odpowiada za wady rzeczy zgodnie z przepisami kodeksu cywilnego, w szczególności art. 556 oraz 5561 -5563 kc. dotyczy to moment przejścia odpowiedzialności klienta za towar
 
- Sprzedawca nie jest producentem Towarów. Producent ponosi odpowiedzialność z tytułu gwarancji sprzedanego Towaru na warunkach, oraz przez okres przez niego wskazany. Klient może zgłaszać swoje roszczenia w ramach gwarancji bezpośrednio w autoryzowanym serwisie lub odesłąc do nas.

- Reklamowany towar zostanie naprawiony lub wymieniamy na pełnowartościowy, jeśli nie będzie to możliwe, zwracamy pieniądze.

- Zwroty i przesyłki reklamacyjne należy dostarczyć na adres HUGO Jacek Sokołowski ul.Obrzeżna Północna 17b 41-400 Mysłowice.

- Celem rozpatrzenia reklamacji Klient powinien przesłać lub dostarczyć reklamowany towar, jeżeli jest to możliwe dołączając do niego dowód zakupu. Towar należy dostarczyć lub przesłać na adres wskazany powyżej.

- Koniecznie proszę włożyć do przesyłki informację zawierającą krótki opis problemu i numer zamówienia lub swoje dane (celem identyfikacji przesyłki )

Tłumacz Google
...jest pusty

Akceptuję
Zapraszamy do naszych sklepów internetowych www.eSklep.com.pl