...jest pusty
doWypozyczenia.pl
do wypożyczenia
Strona głównaReklamacje

Reklamacje

Jeżeli zakupiony produkt został uszkodzony w transporcie należy niezwłocznie zgłosić ten fakt u przewoźnika i spisać protokół szkody a następnie przesłać protokół do nas. Bez protokołu szkody nie będziemy w stanie pomóc.
Sklep odpowiada za wady rzeczy zgodnie z przepisami kodeksu cywilnego, w szczególności art. 556 oraz 5561 -5563 kc. dotyczy to moment przejścia odpowiedzialności klienta za towar
 
- Sprzedawca nie jest producentem Towarów. Producent ponosi odpowiedzialność z tytułu gwarancji sprzedanego Towaru na warunkach, oraz przez okres przez niego wskazany. Klient może zgłaszać swoje roszczenia w ramach gwarancji bezpośrednio w autoryzowanym serwisie danego producenta lub u nas odsyłając z opisem do nas.

- Reklamowany towar zostanie naprawiony lub wymieniamy na pełnowartościowy, jeśli nie będzie to możliwe, zwracamy pieniądze.

- Zwroty i przesyłki reklamacyjne należy dostarczyć na adres HUGO Jacek Sokołowski ul. PCK 341A 41-400 Mysłowice.

- Celem rozpatrzenia reklamacji Klient powinien przesłać lub dostarczyć reklamowany towar, dołączając do niego dowód zakupu. Towar należy dostarczyć lub przesłać na adres wskazany powyżej.

- Koniecznie proszę włożyć do przesyłki informację zawierającą krótki opis problemu i numer zamówienia lub swoje dane (celem identyfikacji przesyłki )

- Nie odbieramy żadnych paczek wysłanych za pobraniem

Wykorzystuję pliki cookies w celu prawidłowego działania strony, korzystania z narzędzi marketingowych i analitycznych, zapewniania funkcji społecznościowych oraz systemu komentarzy. Czy zgadzasz się na wykorzystywanie plików cookies? Polityka Prywatności